Swedish Office Consulting söker dig som vill bli konsult

Har du arbetat med upphandling ett par år och vill utöka ditt professionella nätverk? Då ska du söka dig till oss!

Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm men uppdragen utförs i hela Sverige. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn.

Vi får in fler förfrågningar från kunder som behöver hjälp med deras upphandlingar, och därför är vi nu ute efter att anställa:

  • Entreprenadupphandlare
  • IT-upphandlare
  • AFF-upphandlare
  • Upphandlare med erfarenhet inom medicinskteknisk utrustning
  • Upphandlare

Att vara konsult hos oss innebär att du dels får vara en del av ett fantastiskt team, men du får också möjlighet till stor variation och att få arbeta självständigt. Som konsult brinner du för att träffa nya människor och att göra kunden nöjd.

Vad kan vi erbjuda dig:

– Friskvårdsbidrag
– Flextid
– Möjlighet att arbeta på distans
– Tjänstepension med tillägg
– Försäkringar

Övrigt

Arbetsorten kommer att vara inom Stockholms län, har du önskan om arbete i övriga orter så kan vi komma att tillgodose det efter bästa möjliga förmåga.

Omfattning:  Heltid/deltid

Ansökan skickar du till:  cv@swedishoffice.se

Vid frågor är du varmt välkommen att maila till: info@swedishoffice.se eller ringa rekryteringsansvarig Helena Weijsenburg på: 070 89 09 229

För mer information så kika in på vår hemsida: www.swedishoffice.se

Välkommen med din ansökan!

Swedish Office Consulting AB