Swedish Office Consulting söker erfaren Entreprenadupphandlare

Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs över hela landet. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn.

I takt med att vi får in nya kunder där vi är vi ramavtalsleverantörer och vår verksamhet växer, så är vi nu ute efter att fastanställa någon som är intresserad av att arbeta som upphandlingskonsult inom området entreprenad. Tjänsten innebär att erbjuda våra kunder stöd vi vid upphandling av entreprenader.

Bli en del av vårt team så får du vara med om en spännande tillväxtresa med konkurrenskraftiga anställningsvillkor.

Din profil

Vi söker vi dig som har erfarenhet av att självständigt genomföra upphandlingar enligt LOU/LUF (offentlig sektor) inom området Entreprenad.

För att lyckas i ditt arbete bör du kunna arbeta självständigt och vara drivande i upphandlingsprocessen. Du är en engagerad och nyfiken person med integritet som vågar ta initiativ. Vidare är du även strukturerad, analytisk och noggrann i ditt arbete. Du bidrar med positiv stämning och har en god samarbetsförmåga.

Kvalifikationer

  • Akademisk utbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom upphandling och/eller inköp.
  • Minst tre års praktisk erfarenhet av LOU/LUF och upphandling.
  • God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift.
  • Erfarenhet av AMA AF och tillhörande standardavtal (AB 04 och ABT 06)

Övrigt

Arbetsorten kommer att vara inom Stockholms län, har konsulten önskan om arbete i övriga orter så kan vi komma att tillgodose det.

Omfattning:                                     Heltid/deltid

Ansökan skickar du till:            cv@swedishoffice.se

Vid frågor kontakta:                   info@swedishoffice.se

070 – 429 96 95

För mer information så kika in på vår hemsida: www.swedishoffice.se

Välkommen med din ansökan!

Swedish Office Consulting AB