Varmt välkommen till Upphandling24:s konferenser. Vi arrangerar minst fyra stora konferenser per år. Utöver det arrangerar vi en omfattande Sverigeturné då vi besöker upphandlarna ute i landet. Under ett år har vi över xxxxxx besökare på våra evenemang, (vilket gör oss till störst i Sverige på upphandlingskonferenser.)
Tagen text
Här samlas ledande upphandlare, beslutsfattare, tjänstemän, förtroendevalda och påverkare från kommun, region och myndigheter för att trygga och förbättra sin verksamhets effektivisering och utveckling.
Delta som talare, bordsvärd och/eller utställare, och träffa upphandlare, beslutsfattare, tjänstemän, förtroendevalda och påverkare från kommun, region och myndigheter. Det är här som dina nuvarande och blivande kunder verkligen har tid att lyssna, diskutera och komma till viktiga insikter. Har tar du del av en hel plattform av möjligheter som förbättrar dina affärer och utvecklar ditt företag.
Vilken målgrupp
Varför medverka
Hur
Talare
Som talare på konferensen kan du som leverantör xxxxxxxxx
Upplägg
Talarpunkt på cirka 20-30 min
Rundabordsvärd
Som rundabordsvärd är du ensam leverantör vid bordet och har möjlighet att styra samtalen. Övriga runt bordet är offentliga upphandlare och du har möjlighet att i förväg önska vilka du vill sitta med.
Inför konferensen
• Logga i marknadsföring och inbjudan
• Exponering på sajten
Under konferensen
• Eget bord med 6-7 deltagare (inkl era platser)
• Möjlighet att lämna önskemål om deltagare till ert bord
• Mötesyta ca 2×2 m inkl. ståbord
• 2 biljetter för företagsrepresentanter, inkl talare , vi rekommenderar att ni är två medverkande för bästa dialog runt bordet.
Efter konferensen
• Exponering i tackmejl
• Deltagarlista med namn, titel och företag
Pris: 50 000 kronor
Bordsvärd
Utställare
Som utställare kan ni visa er kompetens och kunnande, träffa de som tar besluten, förstå deras specifika behov och visa hur era lösningar kan möta deras krav
Mingelpartner
Exklusivt för ett företag – prisexempel 75.000 kr Bli värd för mässans kvällsmingel. Här kan du på ett enkelt sätt marknadsföra och exponera ditt företag där samtal görs under avslappnande och trevliga former.
- Värdskap – Hälsa välkommen vid öppning och tacka för kvällen vid stängning.
- Maximal exponering under genomförandet av branschminglet. Exempelvis på storbildsskärm/ar, stolar, bord, vepor m.m. Produktion ingår ej.
- Plats för roll-ups och möjlighet att dela ut erbjudanden, reklamblad, presentreklam etc. Produktion ingår ej.
- Logga på program- alt. menyblad, servetter, bordsryttare. Produktion ingår ej.
- Mingelbiljetter – Paket tio st.
- Kunddatabas – Kontaktuppgifter till samtliga deltagare på minglet.
- Omnämnande i samband med presentationer och uppträdanden.
- Logga i alla sammanhang där minglet marknadsförs innan och under genomförandet av mötesplatsen (biljett, annonser, webbsida, skyltar, på menyer, programblad, festband, etc).
Endast bokningsbart om ditt företag har en monter på mässan
Kontakta oss
Kontakta Anna Olsson för mer information, tel.0733-03 89 96, anna@upphandling24.se