På upphandling24.se hittar du alltid de senaste nyheterna som berör offentlig upphandling. Här finns också lediga jobb, juridiska krönikor, rättsfallsanalyser, debattartiklar och mycket mer. Allt du behöver veta om offentlig upphandling, kort sagt.
Format och priser
Placering Format Pris per vecka
Modul 1 468×240 px 12 000 SEK
Modul 2,3,4 468×240 px 12 000 SEK
Insider 1 300×250 px 6 000 SEK
Insider 2,3,4 300×250 px 6 000 SEK
Skyskrapa 1 250×600 px 8 000 SEK
Skyskrapa 2,3,4 250×600 px 8 000 SEK
Panorama 1200×200 px 16 000 SEK
Native-partnerzone
Genom dialog mellan leverantörer och upphandlare uppnås bästa möjliga resultat i upphandlingar. Därför är det viktigt att båda parter får möjlighet att komma till tals. Genom formatet native/partnerzon når ni ut med ert budskap till upphandlare och upphandlande myndigheter.
Vilka är viktiga att påverka?
● Upphandlarna
● Inköpsansvariga verksamhetschefer
● Upphandlingskonsulter och jurister
● Kravställare – verksamheterna
Varför?
● Positionera er Top of Mind inför research
● Utbilda, informera och påverka med riktad kommunikation mot målgruppen
● Bygg kännedom om er som leverantör
● Skapa hållbara kravställningar
Partnerzonen består av en huvudspalt med er
artikel och en högerspalt för företagsinfo, exempelvis en kort presentation av företaget eller
organisationen, logga och kontaktinformation.
Artikelinnehåll
● Rubrik
● Ingress
● Bild, helst
● Eventuella externa länkar
Högerspalt
● Länkar till övriga artiklar (om ni har flera
partnerartiklar)
● Om företaget – Kortare beskrivning om
företaget, kontaktuppgifter och liknande
● Logga
Nyhetsbrev och edr
Nyhetsbrev
Upphandling24:s nyhetsbrev är en sammanställning av veckans nyheter från upphandling24.se.
Produkt Format Pris/vecka
Panorama 1 580x120px 10 000 kr
Panorama 2 580x120px 8 000 kr
Frekvens: En gång per vecka
Mottagare: Ca 13 000 inom offentlig sektor och 32 000 leverantörer
Elekrtonisk direktreklam
EDR
E-post ger omedelbar effekt – Den snabbaste vägen till resultat.
När vi får ett riktigt bra personligt erbjudande i vår e-post är det både välkommet och lätt att agera. För dig som avsändare är effekten högst
mätbar och kostnadseffektiv. Dessutom har PMP Public Media Partners målgrupper uttryckligen bett om att få din information.
Våra argument:
● Ja tack. Mottagarna har alltid aktivt sagt ja till
att ta emot din information, så kallade opt-in.
● Kostnadseffektivt och mätbart
● Selektivt. Nå endast de du vill
●Öka din försäljning med direkt marknadsföring!